Cum plasezi o comanda?

Magazinul virtual Fabrica de Arta va pune la dispozitie 3 sectiuni principale de unde va puteti alege produsul dorit:
•    sectiune dedicata creatiilor artistilor din comunitatea noastra;
•    sectiune dedicata artei fotografice, unde va puteti alege produsul dorit pornind de la o fotografie;
•    sectiune dedicata personalizarii produsului dorit.

Fluxul de comanda este prietenos si usor de utilizat pentru vizitatori, fiecare produs avand buton de ,,Adauga in cos’’ care va face redirectionarea catre un formular de completare a datelor necesare pentru livrare precum si posibilitatea de a va alege modalitatea de plata.

CLIENTUL poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi, finalizarea comenzii efectuandu-se prin plata produselor cu ajutorul uneia dintre modalitatile de plata indicate. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea comenzii, implicit nici rezervarea automata a produsului.

Prin finalizarea comenzii, CLIENTUL consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare online, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.
Prin finalizarea comenzii, CLIENTUL consimte ca CADS poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de CADS, in orice situatie in care este necesara contactarea CLIENTULUI.CADS poate anula comanda efectuata de catre CLIENT, in urma unei notificari prealabile adresate CLIENTULUI, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
A.    neacceptarea de catre banca emitenta a cardului CLIENTULUI, a Tranzactiei, in cazul platii online;
B.    invalidarea Tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de catre CADS, in cazul platii online;
C.    datele furnizate de catre CLIENT, pe site sunt incomplete si/sau incorecte.

In cazul in care un bun si/sau serviciu comandat de catre client nu poate fi livrat de catre Fabricadearta.ro, ne obligam sa informam clientul asupra acestui fapt si sa returnam in contul clientului contravaloarea bunului si/sau serviciului, in termen de maxim 14 zile de la data la care Fabricadearta.ro a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care clientul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a contractului.