Cum se livreaza o comanda?

PRODUSUL va fi livrat CLIENTULUI in sistem de curierat.
CADS va asigura ambalarea corespunzatoare a PRODUSELOR precum si transmiterea documentelor insotitoare.
CADS va efectua livrarea PRODUSELOR in Romania cat si in strainatate.

Termenele de livrare, fara a depasi 30 de zile,  vor fi:
a. Tari UE - intre 5 - 15 zile lucratoare
b. Tari NON-UE in Europa – intre 7 - 20 zile lucratoare
c. Romania urbana - intre 2-5 zile lucratoare
d. Romania rurala – 2-7 zile lucratoare
f. Alte destinatii - intre 7 - 20 zile lucrătoare
e. SUA si Canada - intre 7 - 20 zile lucratoare

In cazul in care nu se poate executa CONTRACTUL din cauza ca PRODUSUL nu este disponibil, CADS va informa CLIENTUL despre aceasta situatie. CADS poate livra CLIENTULUI un PRODUS similar avand acelasi pret, in situatia in care PRODUSUL solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul CLIENTULUI.

In cazul in care CLIENTUL nu este de acord cu inlocuirea produsului CADS va returna in contul CLIENTULUI contravaloarea produsului, in termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care CLIENTUL si-a exprimat in mod expres intentia de retragere din contract.

Detaliile de livrare a PRODUSELOR incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea CADS, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

Pentru cumparaturi cu o valoare mai mare de 200 de lei efectuate pe site-ul nostru, transportul produselor este GRATUIT.

Receptia produselor: Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). De asemenea, clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri (in prezenta curierului), iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.

Prin semnarea bonului de livrare clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate.