Politica de retur

POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR

 

Potrivit legislatiei in vigoare, CLIENTUL persoana fizica isi poate exercita dreptul de retragere din CONTRACT in termen de 14 (paisprezece) zile de la intrarea in posesie a PRODUSELOR.

In cazul in care CLIENTUL persoana fizica solicita retragerea din CONTRACT folosind Formularul de Retragere in cadrul termenului legal, in cazul in care COMANDA este achitata, CADS va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii CADS de catre CLIENTUL persoana fizica asupra deciziei sale de retragere din CONTRACT.  Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:            

  1. pentru COMENZILE achitate cu Card bancar -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
  2. pentru COMENZILE achitate cu OP / Ramburs/ Card bancar-> prin virament bancar;

CADS va putea amana rambursarea sumei pana la primirea PRODUSELOR vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi PRODUSELE (se va lua data cea mai recenta).

CADS isi rezerva dreptul de a diminua sumele rambursate CLIENTULUI persoana fizica cu valoarea care rezulta din manipularea PRODUSELOR, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionalitatii PRODUSELOR.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din CONTRACT urmatoarele:

  1. contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al CLIENTULUI  persoana fizica si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a CONTRACTULUI de catre CADS sau Furnizorilor sai;
  2. FURNIZAREA DE PRODUSE CONFECTIONATE DUPA SPECIFICATIILE PREZENTATE DE CLIENTUL PERSOANA FIZICA SAU PERSONALIZATE IN MOD CLAR;
  3. furnizarea de PRODUSE care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  4. furnizarea de PRODUSE sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de catre CLIENTUL persoana fizica;
  5. contractele in cazul carora CLIENTUL persoana fizica a solicitat în mod special CADS sau furnizorilor sai sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, CADS sau furnizorii sai presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de catre CLIENTUL persoana fizica sau furnizeaza alte PRODUSE decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de întretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor SERVICII sau PRODUSE suplimentare;
  6. furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
  7. furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a început cu acordul prealabil expres al CLIENTULUI persoana fizica si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere. 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de cumparator.